Ziņošana par kļūdām: Atšķirības starp versijām

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu
imported>Amali
Jauna lapa: =Ziņošana par kļūdām= 600px|thumb|Kļūdu ziņošana|alt= Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību,kļūdu va...
 
 
(20 starpversijas, ko saglabājuši 4 lietotāji, nav parādīta)
1. rindiņa: 1. rindiņa:
[https://elrg.cfla.gov.lv/index.php/S%C4%81kumlapa <span style="color:blue "> <ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU</span>]
=Ziņošana par kļūdām=
=Ziņošana par kļūdām=
[[Attēls:Kludu zinosana.png|600px|thumb|Kļūdu ziņošana|alt=]]


Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.


Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību,kļūdu vai ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums. Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
. Tiks atvērta forma jauna  pieteikuma sagatavošanai.
.
 
Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.
 
[[Attēls:Pieteikuma forma.png|498x498px]] 


Forma satur šādus ievadlaukus:
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:


'''Īss apraksts''' īss problēmas apraksts;
*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';


'''Izvērsts apraksts''' – jānorāda projekta nr. (ja ir), sadaļu (ja ir), kurā problēma konstatēta, saiti (linku) uz problēmas vietu, ja aprakstīt nav vienkārši, tad vēlams pieveinot ekrānattēlu vai video;
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
*'''Saite jeb links uz problēmas vietu''' - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
*'''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.


'''Pieteicējs''' – aizpildās automātiski, tiek norādīts lietotāja, kurš strādā ar sistēmu, vārds un uzvārds;
Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.


'''Informācijas sistēmas nosaukums''' – aizpildās automātiski, tiek norādīts lietojamās sistēmas nosaukums;


'''Ziņot par rezultātu''' – izvēles rūtiņa atzīmei, ka lietotājs vēlas saņemt informāciju par rezultātu;
KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).


'''Steidzamība''' – pieteikuma izskatīšanas steidzamība, kas satur klasificētas vērtības – "augsta", "vidēja", "zema".
===Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla===


Formas sadaļas '''Augšupielādētie faili:''' aprakstu skatīt nodaļā [https://elrg.cfla.gov.lv/index.php/Dokumentu_failu_aug%C5%A1upiel%C4%81de 17. Dokumentu failu augšupielāde].
Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.


Pieteikums uz FM IT pieteikumu reģistru tiek nosūtīts nospiežot pogu <Nosūtīt>.<center></center>
E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.


[[Kategorija:Satura rādītājs]]
<br />

Pašreizējā versija, 2024. gada 28. oktobris, plkst. 08.53

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU

Ziņošana par kļūdām

Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.

Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas Izaukuma zīme .

Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.

Pieteikuma forma satur šādu informāciju:

  • Tēma - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. Piemēram: Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2;
  • Detalizēts apraksts - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
  • Projekta Nr. vai nosaukums – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
  • Saite jeb links uz problēmas vietu - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
  • Pievienotais fails – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.

Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).

Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla

Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.

E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.