Ziņošana par kļūdām: Atšķirības starp versijām

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu
imported>Amali
 
(2 starpversijas, ko saglabājis viens cits lietotājs, nav parādītas)
3. rindiņa: 3. rindiņa:


=Ziņošana par kļūdām=
=Ziņošana par kļūdām=
[[Attēls:Kludu zinosana.jpg|alt=|thumb|600x600px|KPVIS atbalsta portāls]]


Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.  
Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.  
12. rindiņa: 10. rindiņa:
.   
.   


Jaunā logā tiks atvērts KPVIS atbalsta portāls.
Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.  
 
KPVIS atbalsta portālā, ir iespējams pieteikt divus pieteikuma veidus: 
 
*<span style="color: DodgerBlue">Klienta pieteikums</span> – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja radies jautājums vai konstatēta kļūda sistēmas darbībā.
*<span style="color:DodgerBlue">Ieteikums</span> – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai.


[[Attēls:Pieteikuma forma.png|498x498px]] 


===Pieteikums===
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:


*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';
*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';
*'''Prioritāte''' – norāda pieteikuma prioritāti, steidzamību (Augsta, Vidēja, Zema).
Piemēram,
Steidzamība augsta – ja kļūda padara funkcionalitāti neizmantojamu vai rada nopietnas neprecizitātes datos, ļoti steidzami nepieciešami labojumi.
Steidzamība vidēja – maznozīmīga ietekme uz veicamo funkciju izpildi, nav steidzami.
Steidzamība zema – neietekmē sistēmas funkcionalitāti, nav steidzami.


*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
*'''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
*'''Saite jeb links uz problēmas vietu''' - vieta, kur konstatēta problēma (piemēram: <nowiki>https://kpvis.cfla.gov.lv/LV/piemers/1111</nowiki>)
*'''Saite jeb links uz problēmas vietu''' - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
*'''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.
*'''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.


Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Izveidot>.
Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.
 
Ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai, tad KPVIS atbalsta portālā ir iespējams pieteikt ieteikumu.
 
===Ieteikums===
Ieteikuma forma satur šādu informāciju/jautājumus:
 
*Tēma
*Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas
*Saite uz problēmas avotu
*Lūdzu, īsi aprakstiet kādu darbību vēlējāties veikt vai veicāt?
*Kas traucēja, pietrūka vai nebija ērti jau esošajā funkcionalitātē?
*Kāds ir ieteikums, lai darbs ar sistēmu būtu ērtāks?
*Apstiprinu, ka KPVIS atbalsta grupa ar mani var sazināsies, ja tas būs nepieciešams šī ieteikuma izvērtēšanai, atzīmē vienu no variantiem Jā -  piekrīti, Nē – nevēlies.
 
===Pieteikumu apskatīšana===
Lai apskatītu savus pieteiktos pieteikumus un to izpildes statusu, ir pieejama sadaļa Pieprasījumi (lapas labajā, augšējā stūrī)
 
[[Attēls:Sadaļa Pieprasījumi.png|alt=Sadaļa Pieprasījumi|none|thumb|518x518px|Sadaļa Pieprasījumi]]Pieprasījumi sadaļā var redzēt pieteikuma:
 
*Tipu
*Numuru
*Aprakstu
*Statusu
*Pietecēju
 
Pieteikumus ir iespējams filtrēt pēc statusa, pieteikuma tipa, kā arī izmantot meklēšanas iespējas.
 
Atverot pieteikumu ir iespējams skatīt pieteikuma informāciju, (1.) pievienot komentāru, tajā skaitā (2.) pielikumu, kā arī izslēgt (3.) paziņojumus par pieteikumu, ja tos nevēlas saņemt.
[[Attēls:Pieteikuma informācija.png|alt=Pieteikuma informācija|none|thumb|445x445px|Pieteikuma informācija]]




KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi). Citos gadījumos (ne tehniskas kļūdas gadījumā) datu precizēšana ir jāveic KPVIS uzstādot attiecīgo statusu (piemēram, pārbaudes statuss tiek mainīts uz ''Anulēts''), lai nodrošinātu lēmuma pieņemšanas procesa un datu ievades/precizēšanas izsekojamību. '''Kļūdaini ievadīto neatbilstību nav iespējams dzēst''' – šādos gadījumos konkrētai neatbilstībai maina statusu uz ''Anulēta.''
KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).  


===Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla===
===Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla===


Turpmāk, kad pieteiksiet pieteikumus, no KPVIS atbalsta portāla saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.
Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.


E-pasti tiks nosūtīti gadījumā, ja pieteikums ir izveidots, atrisināts vai tam ir pievienots komentārs.
E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.


Automātiskajā e-pastā, nospiežot <Skatīt pieprasījumu>, tiks atvērts konkrētais pieteikums un atspoguļota informācija par pieteikumu (skatīt bildi Pieteikuma informācija).
[[Attēls:KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts.png|alt=KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts|none|thumb|430x430px|KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts]]
<br />
<br />

Pašreizējā versija, 2024. gada 28. oktobris, plkst. 08.53

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU

Ziņošana par kļūdām

Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.

Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas Izaukuma zīme .

Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.

Pieteikuma forma satur šādu informāciju:

  • Tēma - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. Piemēram: Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2;
  • Detalizēts apraksts - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
  • Projekta Nr. vai nosaukums – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
  • Saite jeb links uz problēmas vietu - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
  • Pievienotais fails – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.

Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).

Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla

Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.

E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.