Ziņošana par kļūdām: Atšķirības starp versijām

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu
imported>Jteiv
Nav labojuma kopsavilkuma
Sadaļa " Ziņošana par kļūdām" labota uzdevuma #4900 "Helpdesk formas papildināšana" ietvaros
 
(Viena starpversija, ko saglabājuši 5 lietotāji, nav parādītas)
1. rindiņa: 1. rindiņa:


 
<span style="color:blue "> [https://elrg.cfla.gov.lv/index.php/2021.-2027.gada_pl%C4%81no%C5%A1anas_periods <ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU]</span>
[https://elrg.cfla.gov.lv/index.php/S%C4%81kumlapa <span style="color:blue "> <ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU</span>]


=Ziņošana par kļūdām=
=Ziņošana par kļūdām=
[[Attēls:Kludu zinosana.png|600px|thumb|Kļūdu ziņošana|alt=]]
Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību,kļūdu vai ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums. Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
. Tiks atvērta forma jauna  pieteikuma sagatavošanai.


Forma satur šādus ievadlaukus:
[[Attēls:Zinosana p k.png|thumb|894x894px|Kļūdas pieteikuma forma]]
Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.


'''Īss apraksts''' – īss problēmas apraksts;
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas [[Attēls:Trijst ikona.png|frameless]]. Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.


'''Izvērsts apraksts''' – jānorāda projekta nr. (ja ir), sadaļu (ja ir), kurā problēma konstatēta, saiti (linku) uz problēmas vietu, ja aprakstīt nav vienkārši, tad vēlams pieveinot ekrānattēlu vai video;


'''Pieteicējs''' – aizpildās automātiski, tiek norādīts lietotāja, kurš strādā ar sistēmu, vārds un uzvārds;
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:


'''Informācijas sistēmas nosaukums''' – aizpildās automātiski, tiek norādīts lietojamās sistēmas nosaukums;
* '''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';


'''Ziņot par rezultātu''' – izvēles rūtiņa atzīmei, ka lietotājs vēlas saņemt informāciju par rezultātu;
* '''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
* '''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
* '''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
* '''Saite uz problēmas vietu''' - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
* '''Telefona numurs saziņai''' - teksta lauks, maksimāli pieļaujamais zīmju skaits – 20.
* '''E-pasts''' - lauks nav labojams, laukā automātiski tiek attēlota e-pasta adrese, kas ir norādīta lietotāja kartītē. Uz šo e-pastu tiks nosūtīta atbilde no KPVIS atbalsta sistēmas. E-pastu iespējams norādīt lietotāja profila uzstādījumos;
* '''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.


'''Steidzamība''' – pieteikuma izskatīšanas steidzamība, kas satur klasificētas vērtības – "augsta", "vidēja", "zema".
Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.


Formas sadaļas '''Augšupielādētie faili:''' aprakstu skatīt nodaļā [https://elrg.cfla.gov.lv/index.php/Dokumentu_failu_aug%C5%A1upiel%C4%81de 17. Dokumentu failu augšupielāde].
KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).


Pieteikums uz FM IT pieteikumu reģistru tiek nosūtīts nospiežot pogu <Nosūtīt>.<center></center>
=== Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla ===
Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.


[[Kategorija:Satura rādītājs]]
E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.

Pašreizējā versija, 2025. gada 4. novembris, plkst. 11.53

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU

Ziņošana par kļūdām

Kļūdas pieteikuma forma

Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.

Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas . Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.


Pieteikuma forma satur šādu informāciju:

  • Tēma - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. Piemēram: Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2;
  • Detalizēts apraksts - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
  • Projekta Nr. vai nosaukums – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
  • Saite uz problēmas vietu - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
  • Telefona numurs saziņai - teksta lauks, maksimāli pieļaujamais zīmju skaits – 20.
  • E-pasts - lauks nav labojams, laukā automātiski tiek attēlota e-pasta adrese, kas ir norādīta lietotāja kartītē. Uz šo e-pastu tiks nosūtīta atbilde no KPVIS atbalsta sistēmas. E-pastu iespējams norādīt lietotāja profila uzstādījumos;
  • Pievienotais fails – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.

Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.

KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).

Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla

Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.

E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.