Ziņošana par kļūdām: Atšķirības starp versijām

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu
imported>Amali
imported>Amali
 
(13 starpversijas, ko mainījis tas pats dalībnieks, nav parādītas)
3. rindiņa: 3. rindiņa:


=Ziņošana par kļūdām=
=Ziņošana par kļūdām=
[[Attēls:Kludu zinosana.jpg|alt=|thumb|600x600px|KPVIS pieteikumu portāls]]
[[Attēls:Kludu zinosana.jpg|alt=|thumb|600x600px|KPVIS atbalsta portāls]]




10. rindiņa: 10. rindiņa:
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
. Jaunā logā tiks atvērts KPVIS pieteikumu portāls.
.
[[Attēls:KPVIS atbalsta portāls.jpg|alt=KPVIS atbalsta portāls|none|thumb|525x525px|KPVIS atbalsta portāls]]


KPVIS pieteikuma portālā, ir iespējams pieteikt divus pieteikuma veidus: 
Jaunā logā tiks atvērts KPVIS atbalsta portāls.


*'''Klienta pieteikumu''' – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja radies jautājums vai konstatēta kļūda sistēmas darbībā
KPVIS atbalsta portālā, ir iespējams pieteikt divus pieteikuma veidus: 
*'''Ieteikumu''' – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai.


Klienta pieteikuma forma satur šādu informāciju:
*<span style="color: DodgerBlue">Klienta pieteikums</span> – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja radies jautājums vai konstatēta kļūda sistēmas darbībā.
*<span style="color:DodgerBlue">Ieteikums</span> – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai.
 
 
===Pieteikums===
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:
 
*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';
*'''Prioritāte''' – norāda pieteikuma prioritāti, steidzamību (Augsta, Vidēja, Zema).
 
Piemēram,
 
Steidzamība augsta – ja kļūda padara funkcionalitāti neizmantojamu vai rada nopietnas neprecizitātes datos, ļoti steidzami nepieciešami labojumi.
 
Steidzamība vidēja – maznozīmīga ietekme uz veicamo funkciju izpildi, nav steidzami.
 
Steidzamība zema – neietekmē sistēmas funkcionalitāti, nav steidzami.


*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'' ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';
*'''Prioritāte''' – norāda pieteikuma prioritāti, steidzamību
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
32. rindiņa: 44. rindiņa:
Ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai, tad KPVIS atbalsta portālā ir iespējams pieteikt ieteikumu.
Ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai, tad KPVIS atbalsta portālā ir iespējams pieteikt ieteikumu.


===Ieteikums===
Ieteikuma forma satur šādu informāciju/jautājumus:
Ieteikuma forma satur šādu informāciju/jautājumus:


40. rindiņa: 53. rindiņa:
*Kas traucēja, pietrūka vai nebija ērti jau esošajā funkcionalitātē?
*Kas traucēja, pietrūka vai nebija ērti jau esošajā funkcionalitātē?
*Kāds ir ieteikums, lai darbs ar sistēmu būtu ērtāks?
*Kāds ir ieteikums, lai darbs ar sistēmu būtu ērtāks?
*Apstiprinu, ka KPVIS atbalsta grupa ar mani sazināsies, ja tas būs nepieciešams šī ieteikuma izvērtēšanai.
*Apstiprinu, ka KPVIS atbalsta grupa ar mani var sazināsies, ja tas būs nepieciešams šī ieteikuma izvērtēšanai, atzīmē vienu no variantiem Jā -  piekrīti, Nē – nevēlies.


Lai apskatītu savus pieteiktos pieteikumus un to izpildes statusu, ir pieejama sadaļa Pieprasījumi (lapas labajā, augšējā stūrī).
===Pieteikumu apskatīšana===
Lai apskatītu savus pieteiktos pieteikumus un to izpildes statusu, ir pieejama sadaļa Pieprasījumi (lapas labajā, augšējā stūrī)


Pieprasījumi sadaļā var redzēt pieteikuma:
[[Attēls:Sadaļa Pieprasījumi.png|alt=Sadaļa Pieprasījumi|none|thumb|518x518px|Sadaļa Pieprasījumi]]Pieprasījumi sadaļā var redzēt pieteikuma:


*Tipu
*Tipu
55. rindiņa: 69. rindiņa:


Atverot pieteikumu ir iespējams skatīt pieteikuma informāciju, (1.) pievienot komentāru, tajā skaitā (2.) pielikumu, kā arī izslēgt (3.) paziņojumus par pieteikumu, ja tos nevēlas saņemt.
Atverot pieteikumu ir iespējams skatīt pieteikuma informāciju, (1.) pievienot komentāru, tajā skaitā (2.) pielikumu, kā arī izslēgt (3.) paziņojumus par pieteikumu, ja tos nevēlas saņemt.
[[Attēls:Pieteikuma informācija.png|alt=Pieteikuma informācija|none|thumb|445x445px|Pieteikuma informācija]]
KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi). Citos gadījumos (ne tehniskas kļūdas gadījumā) datu precizēšana ir jāveic KPVIS uzstādot attiecīgo statusu (piemēram, pārbaudes statuss tiek mainīts uz ''Anulēts''), lai nodrošinātu lēmuma pieņemšanas procesa un datu ievades/precizēšanas izsekojamību. '''Kļūdaini ievadīto neatbilstību nav iespējams dzēst''' – šādos gadījumos konkrētai neatbilstībai maina statusu uz ''Anulēta.''
===Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla===
Turpmāk, kad pieteiksiet pieteikumus, no KPVIS atbalsta portāla saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.
E-pasti tiks nosūtīti gadījumā, ja pieteikums ir '''izveidots''', '''atrisināts''' vai tam ir '''pievienots komentārs'''.
Automātiskajā e-pastā, nospiežot <Skatīt pieprasījumu>, tiks atvērts konkrētais pieteikums un atspoguļota informācija par pieteikumu (skatīt bildi Pieteikuma informācija).


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi). Citos gadījumos (ne tehniskas kļūdas gadījumā) datu precizēšana ir jāveic KPVIS uzstādot attiecīgo statusu (piemēram, pārbaudes statuss tiek mainīts uz ''Anulēts''), lai nodrošinātu lēmuma pieņemšanas procesa un datu ievades/precizēšanas izsekojamību. '''Kļūdaini ievadīto neatbilstību nav iespējams dzēst''' – šādos gadījumos konkrētai neatbilstībai maina statusu uz ''Anulēta.''<br />
E-pasta piemērs par reģistrētu pieteikumu,
[[Kategorija:Satura rādītājs]]
[[Attēls:KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts.png|alt=KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts|none|thumb|430x430px|KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts]]
<br />

Pašreizējā versija, 2022. gada 18. februāris, plkst. 07.26

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU

Ziņošana par kļūdām

KPVIS atbalsta portāls


Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.

Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas Izaukuma zīme .

Jaunā logā tiks atvērts KPVIS atbalsta portāls.

KPVIS atbalsta portālā, ir iespējams pieteikt divus pieteikuma veidus:

  • Klienta pieteikums – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja radies jautājums vai konstatēta kļūda sistēmas darbībā.
  • Ieteikums – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai.


Pieteikums

Pieteikuma forma satur šādu informāciju:

  • Tēma - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. Piemēram: Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2;
  • Prioritāte – norāda pieteikuma prioritāti, steidzamību (Augsta, Vidēja, Zema).

Piemēram,

Steidzamība augsta – ja kļūda padara funkcionalitāti neizmantojamu vai rada nopietnas neprecizitātes datos, ļoti steidzami nepieciešami labojumi.

Steidzamība vidēja – maznozīmīga ietekme uz veicamo funkciju izpildi, nav steidzami.

Steidzamība zema – neietekmē sistēmas funkcionalitāti, nav steidzami.

  • Detalizēts apraksts - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
  • Projekta Nr. vai nosaukums – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
  • Saite jeb links uz problēmas vietu - vieta, kur konstatēta problēma (piemēram: https://kpvis.cfla.gov.lv/LV/piemers/1111)
  • Pievienotais fails – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.

Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Izveidot>.

Ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai, tad KPVIS atbalsta portālā ir iespējams pieteikt ieteikumu.

Ieteikums

Ieteikuma forma satur šādu informāciju/jautājumus:

  • Tēma
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas
  • Saite uz problēmas avotu
  • Lūdzu, īsi aprakstiet kādu darbību vēlējāties veikt vai veicāt?
  • Kas traucēja, pietrūka vai nebija ērti jau esošajā funkcionalitātē?
  • Kāds ir ieteikums, lai darbs ar sistēmu būtu ērtāks?
  • Apstiprinu, ka KPVIS atbalsta grupa ar mani var sazināsies, ja tas būs nepieciešams šī ieteikuma izvērtēšanai, atzīmē vienu no variantiem Jā -  piekrīti, Nē – nevēlies.

Pieteikumu apskatīšana

Lai apskatītu savus pieteiktos pieteikumus un to izpildes statusu, ir pieejama sadaļa Pieprasījumi (lapas labajā, augšējā stūrī)

Sadaļa Pieprasījumi
Sadaļa Pieprasījumi

Pieprasījumi sadaļā var redzēt pieteikuma:

  • Tipu
  • Numuru
  • Aprakstu
  • Statusu
  • Pietecēju

Pieteikumus ir iespējams filtrēt pēc statusa, pieteikuma tipa, kā arī izmantot meklēšanas iespējas.

Atverot pieteikumu ir iespējams skatīt pieteikuma informāciju, (1.) pievienot komentāru, tajā skaitā (2.) pielikumu, kā arī izslēgt (3.) paziņojumus par pieteikumu, ja tos nevēlas saņemt.

Pieteikuma informācija
Pieteikuma informācija


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi). Citos gadījumos (ne tehniskas kļūdas gadījumā) datu precizēšana ir jāveic KPVIS uzstādot attiecīgo statusu (piemēram, pārbaudes statuss tiek mainīts uz Anulēts), lai nodrošinātu lēmuma pieņemšanas procesa un datu ievades/precizēšanas izsekojamību. Kļūdaini ievadīto neatbilstību nav iespējams dzēst – šādos gadījumos konkrētai neatbilstībai maina statusu uz Anulēta.

Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla

Turpmāk, kad pieteiksiet pieteikumus, no KPVIS atbalsta portāla saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.

E-pasti tiks nosūtīti gadījumā, ja pieteikums ir izveidots, atrisināts vai tam ir pievienots komentārs.

Automātiskajā e-pastā, nospiežot <Skatīt pieprasījumu>, tiks atvērts konkrētais pieteikums un atspoguļota informācija par pieteikumu (skatīt bildi Pieteikuma informācija).

E-pasta piemērs par reģistrētu pieteikumu,

KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts
KPVIS atbalsta portāla automātiskais e-pasts