Ziņošana par kļūdām: Atšķirības starp versijām

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu
imported>Amali
 
(13 starpversijas, ko saglabājis viens cits lietotājs, nav parādīta)
3. rindiņa: 3. rindiņa:


=Ziņošana par kļūdām=
=Ziņošana par kļūdām=
[[Attēls:Kludu zinosana.jpg|alt=|thumb|600x600px|KPVIS pieteikumu portāls]]


Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.  
Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.  
10. rindiņa: 8. rindiņa:
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas  
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
[[Attēls:Izsaukuma zime.png|20px|Izaukuma zīme]]
. Jaunā logā tiks atvērts KPVIS pieteikumu portāls.
.
[[Attēls:KPVIS atbalsta portāls.jpg|alt=KPVIS atbalsta portāls|none|thumb|525x525px|KPVIS atbalsta portāls]]


KPVIS pieteikuma portālā, ir iespējams pieteikt divus pieteikuma veidus: 
Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.


*'''Klienta pieteikumu''' – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja radies jautājums vai konstatēta kļūda sistēmas darbībā
[[Attēls:Pieteikuma forma.png|498x498px]] 
*'''Ieteikums''' – šo pieteikuma veidu izvēlas, ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai.


Klienta pieteikuma forma satur šādu informāciju:
Pieteikuma forma satur šādu informāciju:
 
*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';


*'''Tēma''' - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'' ''Piemēram:'' ''Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2'';
*'''Prioritāte''' – norāda pieteikuma prioritāti, steidzamību
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Detalizēts apraksts''' - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas''' – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
*'''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
*'''Projekta Nr. vai nosaukums''' – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
*'''Saite jeb links uz problēmas vietu''' - vieta, kur konstatēta problēma (piemēram: <nowiki>https://kpvis.cfla.gov.lv/LV/piemers/1111</nowiki>)
*'''Saite jeb links uz problēmas vietu''' - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
*'''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.
*'''Pievienotais fails''' – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.


Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Izveidot>.
Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.
 
Ja vēlas izteikt ieteikumu sistēmas funkcionalitātes uzlabošanai, tad KPVIS atbalsta portālā ir iespējams pieteikt ieteikumu.
 
Ieteikuma forma satur šādu informāciju/jautājumus:
 
*Tēma
*Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas
*Saite uz problēmas avotu
*Lūdzu, īsi aprakstiet kādu darbību vēlējāties veikt vai veicāt?
*Kas traucēja, pietrūka vai nebija ērti jau esošajā funkcionalitātē?
*Kāds ir ieteikums, lai darbs ar sistēmu būtu ērtāks?
*Apstiprinu, ka KPVIS atbalsta grupa ar mani sazināsies, ja tas būs nepieciešams šī ieteikuma izvērtēšanai.


Lai apskatītu savus pieteiktos pieteikumus un to izpildes statusu, ir pieejama sadaļa Pieprasījumi (lapas labajā, augšējā stūrī).


Pieprasījumi sadaļā var redzēt pieteikuma:
KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).


*Tipu
===Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla===
*Numuru
*Aprakstu
*Statusu
*Pietecēju


Pieteikumus ir iespējams filtrēt pēc statusa, pieteikuma tipa, kā arī izmantot meklēšanas iespējas.
Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.


Atverot pieteikumu ir iespējams skatīt pieteikuma informāciju, (1.) pievienot komentāru, tajā skaitā (2.) pielikumu, kā arī izslēgt (3.) paziņojumus par pieteikumu, ja tos nevēlas saņemt.
E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi). Citos gadījumos (ne tehniskas kļūdas gadījumā) datu precizēšana ir jāveic KPVIS uzstādot attiecīgo statusu (piemēram, pārbaudes statuss tiek mainīts uz ''Anulēts''), lai nodrošinātu lēmuma pieņemšanas procesa un datu ievades/precizēšanas izsekojamību. '''Kļūdaini ievadīto neatbilstību nav iespējams dzēst''' – šādos gadījumos konkrētai neatbilstībai maina statusu uz ''Anulēta.''<br />
<br />
[[Kategorija:Satura rādītājs]]

Pašreizējā versija, 2024. gada 28. oktobris, plkst. 08.53

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU

Ziņošana par kļūdām

Ja strādājot ar sistēmu lietotājs konstatē sistēmas nekorektu darbību, kļūdu vai ir radies ieteikums sistēmas uzlabošanai, tad par to ir jānosūta pieteikums.

Lai to izdarītu, sistēmas galvenajā logā ekrāna augšējā labajā stūrī ir jānospiež uz ikonas Izaukuma zīme .

Jaunā logā tiks atvērta pieteikuma forma.

Pieteikuma forma satur šādu informāciju:

  • Tēma - jeb īss apraksts. Norāda īsu problēmas aprakstu un sadaļu (ja ir) uz kuru pieteikums attiecas. Piemēram: Projektā nr.8.1.2.0/18/I/004 nepieciešams pie MP3 piesaistīt LG2;
  • Detalizēts apraksts - obligāti aizpildāms teksta lauks sistēmas kļūdas izvērsta apraksta ievadīšanai. Šajā laukā jānorāda kādas darbības tika veiktas, kāds bija vēlamais rezultāts un kāds faktiskais.
  • Sadaļa, kurā konstatēta problēma vai jāveic izmaiņas – neobligāts lauks. Aizpildāms, ja ir iespējams norādīt konkrētu KPVIS sadaļu, kurā konstatēta problēma
  • Projekta Nr. vai nosaukums – ja kļūda konstatēta konkrētā projektā, iespējams norādīt projekta Nr. vai nosaukumu
  • Saite jeb links uz problēmas vietu - tiek pievienota automātiski, ievietojot tās sistēmas vietnes adresi, kurā tika nospiesta atbalsta poga.
  • Pievienotais fails – iespēja pievienot failu. Ja konstatēto problēmu nav vienkārši aprakstīt, tad aicinām pievienot ekrānattēlu vai video, e-pastu vai kāda cita formāta papildu informāciju.

Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas, jāspiež poga <Saglabāt>.


KPVIS pieteikumu ir nepieciešams obligāti reģistrēt, ja lietotājs pieļāvis tehnisku datu ievades kļūdu un tā rezultātā nepieciešams dzēst sistēmā ievadītos datus (piemēram, projektu vadītājs ir ievadījis pārbaudi pie cita projekta vai atkārtoti ievadījis sistēmā jau esošu pārbaudi).

Automātiskie e-pasti no atbalsta portāla

Kad pieteiksiet pieteikumus, saņemsiet arī sistēmas automātiskos e-pastus.

E-pastā tiks nosūtīta informācija par pieteikuma apstrādes progresu, kā arī skaidrojumi un komentāri no atbalsta speciālistiem.