Galvenās darbības KPVIS e-vides lietošanā: Atšķirības starp versijām
Pāriet uz navigāciju
Pāriet uz meklēšanu
imported>Admin Jauna lapa: __FORCETOC__ =Pieslēgšanās, parole, palīdzība= =Datu ievade, saglabāšana= =Projeta sagatavošana, iesniegšana= Kategorija:Satura rādītājs |
imported>Pdila |
||
2. rindiņa: | 2. rindiņa: | ||
=Pieslēgšanās, parole, palīdzība= | =Pieslēgšanās, parole, palīdzība= | ||
<br /> | |||
* Saņemot lietotājvārdu un paroli, atveriet KPVIS e-vidi: <nowiki>https://ep.esfondi.lv</nowiki>. Šo adresi izmantojiet vienmēr, kad vēlaties strādāt ar KPVIS e-vidi; | |||
* Pirmo reizi pieslēdzoties KPVIS e-videi, nepieciešams iepazīties ar noteikumiem. Kad esat iepazinies ar noteikumiem, nospiediet pogu “''Piekrītu un apņemos ievērot''”; | |||
* Veiciet saņemtās paroles nomaiņu - ''' '''jaunajai parolei jābūt vismaz 9 simbolus garai un jāsatur vismaz viens lielais burts, viens mazais burts, viens simbols un viens cipars. Drošības nolūku dēļ '''parole''' ir '''jāmaina reizi ceturksnī'''. Ja parolei lietošanas termiņš beidzies, piekļuve tiek bloķēta. Tāpat sistēma bloķē pieeju, ja parole piecas reizes ievadīta nepareizi. Taču paroli var atjaunot, nospiežot pogu “''Aizmirsu paroli''”. Logā, kas atvērsies, norādiet lietotājvārdu un e-pasta adresi. | |||
Sīkāka informācija par paroles maiņu pieejama sadaļā “Paroles maiņa”. Ja tomēr pastāv kādas problēmas ar piekļuvi sistēmai, rakstiet KPVIS atbalsta grupai uz e-pastu: [[Mailto:vis@cfla.gov.lv|vis@cfla.gov.lv]]; | |||
* KPVIS e-videi var pieslēgties izmantojot pogu: ''Pieslēgties ar Latvija.lv''; | |||
* KPVIS e-vidē pieejami palīdzības servisi (sk. augšējā rīkjoslā, labajā pusē, kur norādīts sistēmas lietotāja vārds, uzvārds): | |||
* “''Palīdzība''” (), kur varat iegūt nepieciešamo informāciju par KPVIS lietošanu. Kad esat kādā sadaļā, piemēram, Maksājumu pieprasījumu sadaļā, nospiežot pogu “Palīdzība”, jums būs pieejams skaidrojums par šo sadaļu. | |||
* “''HelpDesk pieteikums”'' () , kur varat sūtīt pieteikumus, ja konstatējat sistēmas nekorektu darbību, kā arī varat nosūtīt ziņu, ja Jums ir nepieciešama konsultācija vai ir ierosinājumi KPVIS e-vides funkcionalitātes uzlabošanai; | |||
=Datu ievade, saglabāšana= | |||
=Projeta sagatavošana, iesniegšana= | |||
[[Kategorija:Satura rādītājs]] | [[Kategorija:Satura rādītājs]] |
Versija, kas saglabāta 2020. gada 13. marts, plkst. 09.32
Pieslēgšanās, parole, palīdzība
- Saņemot lietotājvārdu un paroli, atveriet KPVIS e-vidi: https://ep.esfondi.lv. Šo adresi izmantojiet vienmēr, kad vēlaties strādāt ar KPVIS e-vidi;
- Pirmo reizi pieslēdzoties KPVIS e-videi, nepieciešams iepazīties ar noteikumiem. Kad esat iepazinies ar noteikumiem, nospiediet pogu “Piekrītu un apņemos ievērot”;
- Veiciet saņemtās paroles nomaiņu - jaunajai parolei jābūt vismaz 9 simbolus garai un jāsatur vismaz viens lielais burts, viens mazais burts, viens simbols un viens cipars. Drošības nolūku dēļ parole ir jāmaina reizi ceturksnī. Ja parolei lietošanas termiņš beidzies, piekļuve tiek bloķēta. Tāpat sistēma bloķē pieeju, ja parole piecas reizes ievadīta nepareizi. Taču paroli var atjaunot, nospiežot pogu “Aizmirsu paroli”. Logā, kas atvērsies, norādiet lietotājvārdu un e-pasta adresi.
Sīkāka informācija par paroles maiņu pieejama sadaļā “Paroles maiņa”. Ja tomēr pastāv kādas problēmas ar piekļuvi sistēmai, rakstiet KPVIS atbalsta grupai uz e-pastu: [[1]];
- KPVIS e-videi var pieslēgties izmantojot pogu: Pieslēgties ar Latvija.lv;
- KPVIS e-vidē pieejami palīdzības servisi (sk. augšējā rīkjoslā, labajā pusē, kur norādīts sistēmas lietotāja vārds, uzvārds):
- “Palīdzība” (), kur varat iegūt nepieciešamo informāciju par KPVIS lietošanu. Kad esat kādā sadaļā, piemēram, Maksājumu pieprasījumu sadaļā, nospiežot pogu “Palīdzība”, jums būs pieejams skaidrojums par šo sadaļu.
- “HelpDesk pieteikums” () , kur varat sūtīt pieteikumus, ja konstatējat sistēmas nekorektu darbību, kā arī varat nosūtīt ziņu, ja Jums ir nepieciešama konsultācija vai ir ierosinājumi KPVIS e-vides funkcionalitātes uzlabošanai;