Galvenās darbības KPVIS e-vides lietošanā (AF)

No ''ELRG''
Pāriet uz navigāciju Pāriet uz meklēšanu

<ATGRIEZTIES UZ SATURA RĀDĪTĀJU


Pieslēgšanās, parole, palīdzība


  • Saņemot lietotājvārdu un paroli, atveriet KPVIS e-vidi: https://ep.esfondi.lv. Šo adresi izmantojiet vienmēr, kad vēlaties strādāt ar KPVIS e-vidi;
  • Pirmo reizi pieslēdzoties KPVIS e-videi, nepieciešams iepazīties ar noteikumiem. Kad esat iepazinies ar noteikumiem, nospiediet pogu <Piekrītu un apņemos ievērot>;
  • Veiciet saņemtās paroles nomaiņu -  jaunajai parolei jābūt vismaz 9 simbolus garai un jāsatur vismaz viens lielais burts, viens mazais burts, viens simbols un viens cipars. Drošības nolūku dēļ parole ir jāmaina reizi ceturksnī. Ja parolei lietošanas termiņš beidzies, piekļuve tiek bloķēta. Tāpat sistēma bloķē pieeju, ja parole piecas reizes ievadīta nepareizi. Taču paroli var atjaunot, nospiežot pogu <Aizmirsu paroli>.  Logā, kas atvērsies, norādiet lietotājvārdu un e-pasta adresi. Sīkāka informācija par paroles maiņu pieejama sadaļā Paroles maiņa. Ja tomēr pastāv kādas problēmas ar piekļuvi sistēmai, rakstiet KPVIS atbalsta grupai uz e-pastu: vis@cfla.gov.lv;
  • Izvēlieties KPVIS moduli, kuram vēlaties pieslēgties (izvēle tiks piedāvāta, ja lietotājam ir pieeja vairākiem KPVIS moduļiem);
  • KPVIS e-videi var pieslēgties izmantojot pogu <Pieslēgties ar Latvija.lv>;
  • KPVIS e-vidē pieejami palīdzības servisi  (sk. augšējā rīkjoslā, labajā pusē, kur norādīts sistēmas lietotāja vārds, uzvārds):
  1. <Palīdzība> (PALIDZIBASE.png), kur varat iegūt nepieciešamo informāciju par KPVIS lietošanu. Kad esat kādā sadaļā, piemēram, Maksājumu pieprasījumu sadaļā, nospiežot pogu <Palīdzība>, jums būs pieejams skaidrojums par attiecīgo sadaļu.
  2. <HelpDesk pieteikums> Trij.png , kur varat sūtīt pieteikumus, ja konstatējat sistēmas nekorektu darbību, kā arī varat nosūtīt ziņu, ja Jums ir nepieciešama konsultācija vai ir ierosinājumi KPVIS e-vides funkcionalitātes uzlabošanai;

Datu ievade, saglabāšana


  • Ievadot datus, pievērsiet uzmanību I.png burtiem  - te pieejama papildu skaidrojošā informācija par aizpildāmajiem laukiem;
  • Datu ievades laikā un pēc datu ievades informācija ir jāsaglabā (nospiežot pogu <Saglabāt>). Saglabāto informāciju, ja nepieciešams, var labot un atkārtoti saglabāt;
  • KPVIS e-vidē  ir iestrādāta dīkstāves aizsardzība - ja 30 minūtes neesat veikuši nekādas darbības sistēmā, tad uz ekrāna atvērsies brīdinājuma paziņojuma ar laika atskaiti līdz sesijas pārtraukumam - 3 minūtes. Ja vēlaties darbu turpināt, nospiediet  pogu <Turpināt>;
  • Saglabātos datus vēlreiz pārbaudiet un pārliecinieties, vai visa nepieciešamā informācija ir ievadīta.

Projekta sagatavošana, iesniegšana


  • Aizpildot projekta iesnieguma veidlapu, pievērsiet uzmanību veidlapas aizpildīšanas metodikai;
  • Pēc projekta iesnieguma datu ievades projekts ir jāiesniedz. Projekta iesniegšana veicama sadaļā “Apliecinājums”. Ja lietotājam ir "A" tiesības, Apliecinājuma sadaļā ir pieejamas divas izvēlnes - poga <Pārbaudīt> un poga <Apstiprināt un iesniegt>. <Pārbaudīt> nodrošina iespēju veikt par projektu ievadīto datu pārbaudi, bet <Apstiprināt un iesniegt>– datu pārbaudi un projekta iesniegšanu CFLA. Projektu var iesniegt TIKAI lietotājs, kas pilnvarots elektroniski iesniegt dokumentus, t.i., Lietotāju tiesību veidlapā tam norādītas “A” tiesības.
  • Lietotājam ar "L" tiesībām, pogas <Apstiprināt un iesniegt> vietā tiek rādīta poga <Var iesniegt>. Pogu <Var iesniegt> nospiežot, tiek veikta ievadīto datu pārbaude. Ja kļūdas netiek konstatētas, tad šim projektam tiks nomainīts statuss uz “Sagatavošanā (gatavs iesniegšanai)”. Projekta iesniegšanu savukārt veic lietotājs ar "A" tiesībām.

Ja procesa laikā rodas jautājumi/ neskaidrības/ ierosinājumi, rakstiet KPVIS atbalsta grupai uz e-pastu: vis@cfla.gov.lv, zvaniet pa tālr. 66939696 vai 20003306, vai izmantojiet Trij.png (HelpDesk).